16 Ağustos 2012 Perşembe

Biz iş yapıyoruz...!


Gazetenizolsun.com'u takip edenler bilir Samsun'da güncel ve hızlı haberin tek adresi haline geldik kısa bir süre içinde. Bunu siz değerli okurlarımızın bizlere olan desteği ile başardık. 
Kurulduğumuz günden beri işimizi yapıyoruz, bazıları gibi tırıvı yazılar yazıpta milleti kandırmanın, aldatmanın peşine gitmiyoruz. 
Yalan haber ve yazılarla bilgi kirliğinden uzak duruyoruz. İnsanların özel hayatlarına karışıpta onları sanki kötü insanlarmış gibi lanse etmiyoruz. 
Biz sadece işimizi yani asıl mesleğiz olan gazeteciliği icra ediyoruz. 
Her meslekte olduğu gibi bizim meslektede, muslukçu, kasapçı, simitçilik yapan yada önceden farklı işler yapıpta sonradan kıvırıp kendini gazeteci diye lanse edenler var. 
Seviye düştü bir kere geri dönüşü yok. Zamanında cep telefoncu furyasına döndü bizim işte. 
Samsun'a bir şey verelim, bir şeyler katalım demek yok. Kafaya takmışlar bazılarını yaz yaz dur. 
Geçenlerde yine seviyeyi düşürmüşler beni yazmışlar. Kıblesi değişti, yağ yakıyor birilerine diye.
Allaha şükür kıblem belli. Birilerinden kazanç sağlayacağım diye yağ yakacak halim yok. Çok şükür ben ekmeğimin peşindeyim. 
'Mahkeme kadıya mülk değil' kimse koltuğuna yapışacak değil. Bugün varlar yarın yoklar. Bugün onun haberini yaparız, yarın öbürü gelir onun haberini yaparız. 
Hiç olmazsa son 24 saatte U dönüşü yapıp insanları ben yarı yolda bırakmıyorum sizin gibi. 
Neyse sizleri daha fazla yazıpta gözümde büyütmeyim. Çünkü o yazdığınız yazılarla gözümdeki değerinizin yeri belli. 
Nefes aldığımız sürece insanlara, Samsun'a bir şeyler kazandırabilmenin çalışması içinde olacağım.
Dediğim gibi benim mesleğim gazetecilik, ben bugünde burdayım yarında burda olacağım. 
Sizin yarın nerede olacağınız da belli değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder