26 Ağustos 2012 Pazar

Müzisyen Başkan Demirtaş


Yoğun iş temposundan arta kalan zamanlarda müzik aletlerini çalmayı öğrenerek geçirdiğini dile getiren müzik sever Başkan Demirtaş, ”Müziği seviyorum ve bir müzik enstrümanı çalmayı çok istiyorum” dedi.

Kültür ve sanata verdiği önem ile bir her platformda adını duyuran İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş’ın enstrümantal çalgı aletlerini çalma hevesi görenleri şaşkına çeviriyor. Eski Gazi Belediyesi zamanında Emine-Mehmet Toduk çifti tarafında Kültür ve Sosyal İşleri Müdürlüğüne armağan edilmiş olan Casuıa marka piyonu birimleri gezerken tozlu mobilya olarak bir köşede atıl vaziyette bulan Başkan Demirtaş, Piyanoyu revizyondan geçirerek makam odasına taşıdı.
Müzikle uğraşmak aslında stresli ortamlardan bir nebze olsun kurtulmak adına bir terapi yoludur diyen Başkan Demirtaş, Enstrüman çalan kişilere hep ayrı bir ilgi alakam olmuştur. Özellikle piyona ve bağlama çalmaya karşı bir ilgim var. Bi aralar Ud çalmayı denedim fakat iş temposunda zaman ayıramadım. Piyano gerek görüntü olarak gerekse de parmakların tuşlarla buluştuğu o andaki ses, insana ayrı bir ruh güzelliği katıyor. Makam odasındaki piyanoyla, piyona çalma hevesini devam ettiren Başkan Demirtaş,” Müziğe ve müzisyen insanlarımıza uzanan dost ellere elimizden geldiğince katkı vereceğiz” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder