15 Ağustos 2012 Çarşamba

Sadir Durmaz: İlkadım'ı yakından takip ediyoruz


Samsun il ve  İlçe teşkilatlarının  yanı sıra  belediyeleri ziyaret eden Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkan Yardımcısı Sadir Durmaz,  İlkadım Belediyesinin hayatta geçirdiği Halk  Ekmek Fabrikası ve 19 Mayıs ilçesinde bulunan Sevgi Evlerini yerinde inceleme imkanı buldu.

İlk başta 2009 yerel seçimlerinde yatırım konusu olan Halk Ekmek Fabrikasını, İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş’la gezen Sadir Durmaz fabrikanın üretim kapasitesi ve yapım aşaması hakkında bilgiler aldı. Samsun İlkadım Belediyesi tarafından Yap - İşlet - Devret modeli Özköseoğlu Şirketler Grubu'na yaptırılan İlkadım Halk Ekmek Fabrikası'nın son teknoloji sistem ile kurulduğunu ve zeminin ise mikrop ve bakterinin üremediği ameliyathanelerde kullanılan epoksi zeminle döşendiğinin anlatan Başkan Demirtaş, Karadeniz tek Türkiye’de ise teknoloji olarak bir eşi daha olmayan bu tesisi Samsuna kazandırdık”  dedi. Daha sonra 19 Mayıs ilçesinde bulunan yapımı tamamlanan Sevgi Evlerini gezdi. Demirtaş,” Çocuklarımıza burada barınıp yaşamlarını sürdürebileceği mekanlar yaptık. Çocuklarımız için temel gereksinimlerinin karşılanabileceği, toplu yaşamın getirdiği olumsuzlukları yaşamadan kendine güvenli ve geleceğe güvenle bakabilen çocuklarımıza sıcacık yuva içine  sevgiyi ’de  katarsak bu manada Sevgi Evlerini gerçek adına kavuşturacağız “dedi.
Belediye hizmetlerinde sınır olmadığına anlatan Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı Sadir Durmaz,, "Şehir geliştikçe, insanlarımız medeni hizmetlere ihtiyaç duyduğu zaman, yerel yönetimlerimiz ve belediyelerimiz onları karşılamak için seferber olur. Bu anlamda şehrimize çağdaş medeniyet hizmetlerini sunmak, belediyelerimizin önemli görevlerindedir. Belediye Başkanı Necattin Demirtaş’ın  göreve geldiği 2009 yılından bu yana İlkadm’da  yaptığı hizmetlerin  ve yatırımların yakından takip ediyoruz" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder